suuuperseg anna

ja,idag är jag hemma från skolan!
för jag har ju sååkklaaart gått och blivit förkyld ._.
men just nu äter jag frukost,det går ganska segt eftersom jag har superont i magen :ss
men jag ska snart ta huvudverkstablett och allergitablett så blir det nog bättre ..:)
men imorgon är det värsta grejen som jag och världens bästa sofija ska gå på? xd
så vi får sovmorgon,men vi slutar senare :s
aja,så kan de va :)
men jag har inte direkt någon bild..
för min data laggar bajjjs,så förlåt :(
men idag ska jag också beställa hem min käääära kigu!
SÅHÄR HIMLA GLAAD!
 hehe..men nu ska jag få i mig resten av mackan :3
ELLER,NI KAN JU FÅ EN BILD PÅ MIN KIGU?

JÄTTESÖT,MH ! :)
men nu ska jag få i mig den busiga mackan :3
kyssis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0