Dag 05 - Min första kärlek

jadu..det var när jag var runt 4/5 år..
jag gick hos dagmamma och vart barnsligt förälskad i en kille som heter oskar :')
fast vi har tappat kontakten nu :(
men jag såg han för nt så längesen..han är fortfarande sig lik :)
heehe
ÖVER TILL NORMAL BLOGGING!
örut var jag ute med pappa och linnéa,vi gick runt lite och bara glodde :)
sen nu har syster åkt hem till k-holm igen,jag åker hem imorn
men ingen är direkt social just nu,så jag har det astråkigt ._.
ska väl snart dra och göra nudlar :3
men imorgon blir det kanske älskling..fast det är om det går för mamma ..
för hon sa någonting om att vi skulle typ mysa o så ._.
men jaja,även fast mamma sa ''du kommer få spara till en mobil själv'' så kommer jag fortsätta tjata :)
MOAHAHAHAHAHAHAHA
ikv blir det mys med chips,dricka och en lillasyster :)

hoppas alla har det lika awesome som mig :)
kyssis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0