but baby i tell yah, my hearts freaking out when i held ya.

heeeeeeeeeeeeej
igår var jag med albert och albin!
massa kuuuuuul,sen gick vi ut :3
då drog abbe t nyhem och albin o jag drog i mc
men han köpte ingenting så det var slöseri med tid :o
sen åkte jag longboard och han  cyklade t nyhem :3
massa flummigt folk där!
men sen så typ drog alla,och sen när vi väntade på freija kom älskling!
mahaha,massa mysigt :3
HAHA WILLIAM KASTADE ÄPPLEN!
sen åkte moe in i en stolpe,jag menar..hur dum får man bli?
HAHAHAHAH
men nu får ni två bilder :3
mehehe


ah,skitsöt cheeeey,ne
men nu ska jag försöka hitta någon att vara med!
hehe,kommer gå åt helvete..
men hoppas alla har det awesome!
kyssis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0