för jag bygger,bygger upp och du river,river ner

CHA CHA BLOGGEN!
nej men hej (:
har inte bloggat på en veckis,hihi busig jag är
men i fredags så sov jag över med ebba,vi drog till ic där vi först träffade kajsa o alva! vi satt o flummade tills lucas o wille kom..då drog kajsa o alva,så vi hade kul med dom (:
sen drog ville,då började det asregna! :(, usch,vi satte oss under ett träd..HAHA
sen drog lucas,då drog vi med! när vi kom hem skypa vi med edvin o sen så kollade vi på film..sen satt vi o snacka tills vi somnade (:
igår så hade jag tävling i Elskilstuna,det gick så sjukt jädra bra!, vi fick guld i matta men ingen medalj i hopp..våran tränare trodde dom hade räknat fel,för hon sa att vi var bäst på hoppet! när dom ropade att vi fick guld så skrek jag jätte mycket..glädjetårar och skitmycket skrik!
hihi,sen så åkte vi hem,jag åt..sen åkte jag hem till ebba o nora där jag även sov över! supermys!
sen idag har vi träffat calle,antonio,ebba o berfin..men jag drog för jag är dööötrööött!
men måste hämta mina saker hos ebba o nora sen..gaaah pallar inte
men aja,här får ni några bilder som jag tog nnyss!
hihi,super söt ju! eller...?
men aja,nu ska jag chilla med musik o fina vänner!
B T W !
följ mig på instagram!!
@annazweiniger (:
kyssis<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskar din blogg !

kolla gärna min och kommentera vad jag ska göra i mitt videobloggsmarathon ! <3

2012-05-15 @ 16:38:07
URL: http://mandaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0