YOLO!

hejsan bloggen!
jag har inte bloggat på typ 5 dagar,men jag är väl allmänt lat? men jag färgade mitt hår,men det blev ju inte som jag hade tänkt..det blev grönt..men det vart coolt så de gjorde inte mig något! men jag var i finspångsbadhus igår med ebba och nora..men jo vad hände då?
ALL J*VLA FÄRG ÅKTE UR MITT HÅR! ..ååh fick rage..
men aja,jag ska färga skiten ljust sen blire väl brunt eller nåått..men just nu chillar jag o ebba vid datorn och ska om cirkus 40 min dra hem till mig..idag är det valborg så jag ska fira det med dom och min bästevän fabian!
kommer säkert massa mer,men just nu vet jag bara vi..men imorgon har vi gymnastik uppvisning! taggar massa :DD
men jaja,ska försöka fixa min blogg nån dag eller såååe..ha en trevlig valborg alla! :D
kyssis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0