oh i swer to you,i'll be there for you

hallo bloggään!
idag har jag åkt hem frn pappsen och firat min syster som blev 17 barre i fredags! gz till henne
sen annars under helgen var jag hos sanna i fredags,vi hade det väldigt trevligt! mys med dricka o godis :*
sen så åkte jag hem vid elva (på kvällen),somnade och vaknade tidigt nästa dag för att sedan åka till papi..vi drog direkt till Kjell&Co och köpte en ny Iphone laddare till min syster som bitit sönder sin gamla..
och sen gick vi till västermalmsgallerian för att äta riktigt god lunch,och sen köpte jag hårspännen och rosa leggings :) nöjdis blev jag
men sen firade vi bara Linnéa,inge meeeeeeer
men senare ska jag o mamma ha mysmiddag och sen ska jag chilla sönder,sen blire att sova..skola imorgon,det suger..ORKAR INTE!
menmen,här får ni en bild som är några dagar gammal,hihi
jete soet,aj nöööööööw
aja,nu ska jag mysa med mig själv..kyssis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0