kick out that epic motherfucker

mitt humör e toppen idag! skrattat massa och varit massa glad..så brabra dag bara (:
först va jag i skolan,vilket va okej eftersom jag var så glad..hehe! men efter skolan drog jag med therese hem en stund,vi hade kul som vanligt .. (:
sen drog jag hem o började på middagen,sen tränade jag gitarr..efter det åt jag och mamma,lax med potatis o sås! MUUUUUUUUUUUUUUMS! sen så övade jag inför en redovisning imorgon..vilket kommer nog gå bra (:
vi ska även bada imorgon,vilket är ett SUPER+ för mig..är världens badgurka (:
haha! men just nu är jag ensam hemma,och gör iiiiingenting..
men jaja,lite information
FÖR ALLA ER SOM BOR I KATRINEHOLM/ NÄRHETEN AV KATRINEHOLM!
det skulle vara superkul om ni kunde komma till ängeln/biblioteket imorgon klockan 16.27..jag och flera har uppvisning då,och vi vill ha mycket publik! så det skulle vara jätte sött om så många som möjligt kan komma!
jaja,mest de jag ville säga..kyssis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0